Zwroty i reklamacje
Zwroty odstępienie od umowy kupna sprzedaży
Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu u przedsiębiorcy, to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy). Aby to zrobić, poinformuj sprzedającego o odstąpieniu.
Masz obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia, a sprzedający w tym samym czasie powinien zwrócić Ci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki), może on jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Co więcej, jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, nie jest on zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Pamiętaj też, że odsyłasz przedmiot na własny koszt, a sprzedający nie może żądać od Ciebie żadnej opłaty (odstępnego).
Jeśli dokonałeś zakupu u osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, przepisy nie dają Ci prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jeśli jednak sprzedający umieści w opisie oferty informację, że akceptuje zwrot towaru bez podania przyczyny, wówczas zyskujesz takie prawo. Sprzedający powinien jasno określić warunki odstąpienia (termin, sposób odesłania oraz koszty zwrotu).
Wymagane dokumenty przy odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży
Paragon orginał
Kopia faktury w celu wystawienia faktury korekcyjnej
wypełniony formulaż odstąpienia od umowy w formie papierowej z podpisem osoby zwracającej towar
Reklamacje
Wszystkie oferowane przez nas przedmioty są nowe i objęte gwarancją. Czas udzielanej gwarancji jest ustalony na każdej z aukcji (jeśli nie ma żadnej informacji wówczas gwarancja wynosi 12 miesięcy). Koszty dostarczenia sprzętu do serwisu ponosi reklamujący. Warunkiem przyjęcia sprzętu do punktu serwisowego w okresie gwarancyjnym, jest odesłanie sprzętu (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem).
Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą bezpłatnie usuwane w jak najszybszym terminie od daty dostarczenia sprzętu do punktu sprzedaży lub serwisu. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego używania, materiałów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.
Do reklamacji wymagane dokumenty
Kopia paragon lub faktura zakupu
Wypełniony formularz reklamacyjny
W przypadku katalizatorów wydruk błędów z komputera i analiza spalin
Reklamacje prosimy zgłaszać mejlowo kadex@kadex-tlumiki.pl lub telefonicznie +48 504180078.